Mandra de cicatricile ei!

on

In varsta de de 47 de ani, Anastacia a iesit victorioasa din lupta cu cancerul in 2003, dupa ce a suportat o dubla mastectomie in urma diagnosticarii cu necrutatoarea boala.
Recent, cantareata s-a lasat pozata seminud pentru revista Fault, intr-o ipostaza extrem de delicata expunandu-si cicatricile cauzate de operatie.

“Mi-am urat cicatricile, mai ales pentru cat de mari sunt, dar am si inteles de ce a fost nevoie sa trec prin toate aceste schimbari fizice. Cicatricile sunt parte din calatoria mea si o aducere aminte a tuturor lucrurilor prin care am trecut. In acest moment, ma simt foarte bine sa le arat intr-o maniera artistica. Cicatricile ar fi trebuit sa fie plasate chiar sub zona bustului, dar chirurgii au trebuit sa mearga imprejurul tatuajului meu si au avut nevoie de grefe de piele dintr-o zona care nu era compromisa. Nu ma asteptam sa fie atat de lungi, dar aceasta era singura cale”


“Am fost diagnosticata cu cancer mamar pentru a doua oara in viata mea. A fost o experienta intensa, dar ma simt minunat si pregatită sa incep un nou capitol in viata mea. Breast Cancer Awareness Month ofera tuturor acelor femei care se lupta cu aceasta boala sansa de a deveni mai puternice si de a primi sprijin din partea celorlalte paciente. Diagnosticarea timpurie mi-a salvat viata de doua ori. Voi continua lupta si ma voi folosi de vocea si de celebritatea mea pentru a sprijini asa cum pot aceasta cauză”

Sursa:IuliaAlbu,fault-magazine.com

Lasă un răspuns

