Chiara Ferragni-Secretele unui fashion blogger de succes

The Blonde Salad blog este un adevarat succes prin randurile internautilor.Ciara nu are doar un simplu brand ci si numele pe numeroase produse si nu numai,aceasta castiga milioane din conturile ei de socializare.

Ea si-a inceput blogul in 2009 nestiind ce i-ar putea aduce blogul.Pana atunci ea posta articole despre stilul ei vestimentar si diverse articole personale insa ce secrete se afla in spatele unui asemenea brand?

Totul a inceput cu o investitie de 10$

Ea si cu prietenul ei care o ajuta atunci sa isi pozele outfiturile .Totul a inceput cu o investitie de 10$.Ea a fost printre primii bloggeri de moda care au pus pret pe documentare.Chiar daca ea locuieste in Italia,aceasta isi scrie articolele in engleza  asa cum in ziua de azi ea colaboreaza cu diverse branduri mari.

Nu si-a subestimat niciodata blogul

Ciara si-a inceput blogul ca un simplu proiect transformandu-se mai tarziu intr-un hobby.Aceasta nu a renuntat niciodata la blog asa ca a continuat sa posteze si sa se ocupe intens de el.

Puteam fi ca ceilanti bloggeri sau ”influentatori” care aveau propriul manager asa cum au toate celelante celebritati,insa mi-am dorit sa construiesc propriul meu brand” adauga Ciara

Chiar si studentii de la Harvard au facut un studiu despre cresterea ei econimica iar secretul succesului ei este ca ea are un anumit mod de a privi si a planifica modalitatile.

A refuzat orice colaborare care nu se potrivea cu blogul ei

In primele luni de cand a lansat blogul,blonda a primit diverse emailuri si mesaje despre colaborari care nu aveau nici o treaba cu blogul ei .Ba chiar si-au dorit sa o si plateasca pentru colaborare insa Ciara spune ca daca doreste sa lucreze serios in moda trebuie sa astepte si sa ”imbratiseze” ofertele care se potrivesc cu nisa ei.

Luand blogul in serios si refuzand orice oferta de la brandurile cu pricina,ea impreuna cu prietenul ei au suportat costurile calatoriilor care duceau catre evenimentele Fashion Week astfel ei au atras numai branduri de lux fiind incantati sa lucreze cu ei .

Secretul succesului ei sta in strategie

Potrivit studiilor de la Harvard,blonda foloseste site-uri precum Rewardstyle si modul in care ea scrie despre design si vanzari au atras atentia diversilor cititori.

Avand o linie de pantofi aceasta face in jur de 10 milioane de euro intr-un singur an dar ea nu se opreste doar aici,continuand sa se documenteze sa tinteasca cat mai sus.

”Exista un timp pentru toate si e nevoie sa fii foarte rabdator si sa nu fortezi lucrurile.Este important sa ramai perseverent si ambitios pentru a-ti duce planurile la bun sfarsit” a spus ea.

Source:CareerDailyGirl

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s