Daiana Kir,un makeup artist noncomformist

Totul a inceput cu o simpla rasfoire a videourilor asa cum imi este mie obiceiul.Intru pe canalul dansei si observ ca este din Romania iar videoclipurile ei sunt totusi impresionante asa ca am decis sa aflu cat mai multe despre ea.Este un om cu vise mari si cu o pasiune de care este indragostita de la varsta de 11 ani.

”Pasiunea mea pentru makeup a inceput destul de devreme, pe la vreo 11 ani, cand imi placea sa ma joc cu produsele mamei mele, insa abia pe la 15 ani am inceput sa ma machiez in mod constant.

Am fost mereu pasionata de partea mai nonconformista a makeup-ului, si chiar am fost considerata rebela atunci cand eram adolescenta, din cauza alegerilor pe care le faceam. Mai tarziu am descoperit si pasiunea pentru pictura, face/body paint si efecte speciale, deoarece iubesc tot ceea ce tine de SF si fantezie, si imi face placere sa ma transform in tot felul de personaje sau sa imi transpun ideile si „nebunia” in ceva artistic, in cazul de fata – makeup. 

Pentru viitor am aspiratii mari, teluri inalte si vise care ma sperie, ceea ce ma motiveaza in fiecare zi, imi doresc sa ii inspir pe ceilalti, sa am succes in ceea ce fac, sa fiu apreciata pentru munca mea; probabil una dintre cele mai mari dorinte ale mele ar fi sa am propriul brand sau macar un produs de makeup al meu, care sa imi poarte numele. 
Ceea ce doresc sa transmit este originalitate, in mare parte; ma inspir la randul meu din stilul YouTuberilor din afara, si as vrea sa aduc un aer fresh si la noi in tara. Stiu ca stilul meu poate fi uneori greu de digerat, dar nici nu incerc sa fac pe plac tuturor, vreau sa fiu autentica, sa ii binedispun pe ceilalti, si  sa impartasesc din cunostintele pe care le-am adunat in ceea ce priveste partea asta de beauty si makeup. ”
O gasiti pe canalul ei de Youtube :Daiana Kir.Nu strica sa o sustineti.
