INSIDE-URILE LUI MS LOVETTE!

Un suflet frumos niciodata nu ai  sa-l descoperi atat de usor ,desii rareori se intampla asta.Starile si emotiile sunt usor ascunse intr-un mic cufar unde nimeni nu prea are acces desii incerc sa abordez acest articol cat mai logic posibil nu fac decat sa cad in abstract.Am descoperit o fata cu parul de foc  descoperindu-i canalul de Youtube constat ca e o mica artista pasionata de muzica si o micuta scriitoare care-si va lansa anul asta cartea ”Cartea pe care maica-ta nu ti-ar cumpara-o”. Ms Lovette.

Fotografia postată de Ms. Lovette.

”Nu am să mă lungesc foarte tare cu poveste, nu cred că conteaza unde m-am nascut sau câti ani am pentru că dacă vreau cu adevărat să vă spun ceva despre mine e că sunt un artist și caut mereu să mă descopăr, să mă definesc și să găsesc cea mai bună versiune a mea. 
Fotografia postată de Ms. Lovette.
   Prin curaj și dorința de a ieși din zona de confort am ajuns omul pe care îl vedeți azi. Nu sunt nici pe departe acolo unde vreau, nici pe departe perfectă. De fapt, cred că ceea ce mă ține cu adevărat în mișcare e că cred mereu că se poate mai bine, mai mult, mai perfect, când de fapt perfecțiunea nici măcar nu există. Laughing*
Fotografia postată de Ms. Lovette.
   Pasiunea mea pentru muzică și scris a inceput de mult, de când eram copil, dar nu contează cum începi, ci cum continui…. și mai ales, cum sfârșești 😀 
  
 În Martie urmează să lansez prima carte. Se numește Cartea pe care maică-ta nu ți-ar cumpăra-o. Scrisul a început ca terapie, o eliberare pe care puteam s-o observ obiectiv mai tarziu. 
N-am avut bani sa merg la psiholog așa că am scris o carte, astăzi sunt mândră de cartea mea. 
Cartea pe care maică-ta nu ți-ar cumpăra-o
 Doresc să le transmit oamenilor frumusețea experiențelor pe care le-am acumulat, arta ce se naște din iubire și durere, în orice caz, sentimente duse mereu în extrem. 

Fotografia postată de Ms. Lovette.

   Ce doresc să fac în viață îmi va solicita mereu creativitatea, indiferent de domeniu. Nu aș putea niciodată să fiu un om mecanic. 
Dacă vrei să purtăm o conversație va trebui să-mi aduci argumente. Atunci cănd îmi aleg oamenii apropiați nu caut ecouri, nu vreau pe cineva care e de acord cu mine și-mi spune că totul e perfect ci pe cineva care îmi amintește ce-mi lipsește.”
Fotografia postată de Ms. Lovette.
Fotografia postată de Ms. Lovette.
Fotografia postată de Ms. Lovette.
   

 

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

