Bella Hadid,noua imagine a unui brand de bijuterii elvetiene Boghossian

Bijuteria elvetiana  initiaza o noua campanie publicitara numita ”Les Merveilles” unde Bella Hadid este cap de afis ,cunoscandu-se faptul ca nu e prima oara cand supermodelul cobaloreaza cu acest brand.

Dezvoltat de agentia de Selectare Mondiala,campania evidentiaza cele mai noi tehnologii de taiere a diamantului.Fiecare piese Les Merveilles este evidentiata pe chipul lui Bella de asemenea observandu-se si pe poster.

Strategia media include social media precum si anunturi tiparite in reviste precum Harper’s Bazaar,Telegraph,Hia si Villa 88.

Scopul acestei campanii este de a construi o noua identitate a brandului prin introducerea brandului Geneva pentru un public international la rang inalt.

Image may contain: 1 person, closeup

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s