Azaleea-”De cand ma stiu am doua mari iubiri ce se împletesc foarte bine una cu alta ”Povestea micutei artiste

  • ”V-ati întrebat vreodată care este destinul vostru in viața? De ce v-a lăsat Dumnezeu pe pământ? Ce scop aveți voi? De ce a trebuit sa fiți voi si nu altcineva?Deseori am fost întrebata de ce vreau sa fac asta in viața, de ce sa devin actrita si nu doctor sau orice altceva?”

Asa incepe povestea micutei artiste…plina de energie,entuziasm si multa energie pozitiva.Avand in vedere  ca de mica i-a placut sa cocheteze cu aceasta latura artistica,si-a rugat parintii la 3 ani sa o duca la cursuri de dans deoarece ii placea sa copieze miscarile din videoclipuri.

Dupa putin timp la inceperea cursurilor,trupa a sustinut un spectacol,iar ea fiind singura la o varsta frageda pe scena …evident emotiile erau puternice ,fluturasii isi faceau de cap insa foarte increzatoare.

  • ”La un moment dat, m-am emoționat, am încetat sa mai dansez dar stăteam pe mijlocul scenei si zâmbeam puternic către public. Va întrebați de ce? 
  • Ma simțeam fantastic. Începeam usor sa simt gustul scenei.”declara Azaleea

Ajungand la varsta de 5 ani,Azaleea avea o prietena de familie cu 4 ani mai mare decat ea,care lua lectii de actorie si cu fiecare vizita a fetei,Azaleea isi transforma camera intr-o adevarata scena de teatru luand parte parintii care le plateau bilet dar si multimea de ursuleti de plus.

 

  • ”Intr-o seara, cand i-am spus mamei ca eu voi deveni actrita,iar ea, mi-a adresat întrebarea tipica: „De ce iti doresti asta?”. 
  • ”Eu i-am răspuns ca, atunci cand imi construiesc scenetele, micile mele momente, si le prezint lor, parinților, simt ca ii bucur, simt ca ma hrănesc cu fericirea si aplauzele lor. Iar eu, intram intr-un tărâm, credeam tot ce făceam si imi bubuia inima de fiecare data.Imaginatia m-a ajutat sa evoluez.Einstein spunea ca „imaginația e mai importantă decat cunoașterea”. Fara imaginație nu exista niciun fel de creație artistica sau științifică. Cred ca imaginația guvernează lumea. Dorința de a fi altcineva sau altceva il urmărește pe om tot timpul vieții. ”

Multi au intrebat-o de ce actrita si nu orice altceva?

  • Raspunsul este din inima: simt ca pot dărui ceva oamenilor, le pot transmite, imi pun sufletul pe tava. Iar eu, la rândul meu, observ ca aceaeta imi este casa deoarece întotdeauna am considerat ca un actor trebuie sa fie capabil de orice, am luat cursuri de canto 6 ani, am fost eleva 5 ani la colegiul de arte, secția coregrafie si m-am implicat in multe alte activități artistice. 

“Destinul mi-e sa n-am niciun destin. Destinul mi-e sa port alte destine” Veronica Porumbacu.

  • ”Putini sunt cei care aleg sa urmeze acest drum pentru ca simt cu adevărat si au acea sclipire, acel talent de care este nevoie.
  • In fapt, ce este talentul? Oare se poate defini? Eu sunt de parere ca nu se poate defini cumva. Mulți au încercat sa dea o definiție insa niciuna nu s-a dovedit complet potrivită sau adevarata.
  • Cei mai mulți dintre ei își doresc doar superficialitatea, sa devină faimoși, vad doar vârful icebergului. Dar oare reușesc ? Daca nu te dedici intru totul, nu este posibil.
  • Sigur!Cu totii știm acel sentiment de iubire iar câteodată nu știm de ce iubim.
  • Asta înseamnă iubirea adevarata. Atunci cand iubesti, pentru ca iubesti.”

Image may contain: 1 person, standing and outdoor

Cum a fost experienta ta la IUmor?

„In general, accept orice provocare legată de actorie iar cand am aflat de acest nou concept, in Romania, IUmor, nici nu am mai stat pe gânduri si cu un entuziasm puternic am spus DA cu cel mai pozitiv zâmbet. Dupa ce am trecut primul casting ( cel netelevizat ), m-am gândit cum as putea sa fac sa rada o țara întreaga si cum as putea sa le stârnesc interesul juriului.

 Apropo, mi se pare formula perfecta: comentariile ironice ale lui Cheloo, bucuria si energia permanenta a Deliei iar la Mihai Bendeac, spun doar Bendeac si cred ca este de ajuns, nu ? Sunteți de acord cu mine ?


Mi-am ales momentul din preselecții cu multă pasiune iar emoțiile de dinainte au fost de nedescris. De cand mi se punea lavaliera, simțeam ca sunt un chibrit iar cineva imi da foc. Deși eram trezita de la prima ora, energia mea era la cote maxime. Sa nu înțelegeți gresit. Erau acel gen de emotii constructive care te ajuta sa explodezi. Eram extrem de nerăbdătoare sa intru pe scena si sa fac publicul sa se ridice in picioare iar juriul sa imi acorde trei Like-URI. Ceea ce s-a si întâmplat. Imi doresc din tot sufletul sa fi reușit sa va amuz si pe dumneavoastra, cei de acasa.

La un moment dat, in interviu, reporterul m-a intrebat cum voi reacționa daca voi primi trei like-uri. Sincer nu imi pusesem pana atunci întrebarea asta si am răspuns cel mai sincer „Cred ca voi începe sa plang de bucurie”.

Cei de acasa m-au placut,m-au votat si m-au trimis in finala. Fiind singura fata din concurs si cea mai mică de vârsta, presiunea si asteptarile oamenilor au fost imense. Am realizat ca niciodata nu trebuie sa iti dorești perfecțiunea pentru ca atunci cand ti-o dorești, atunci clachezi si ca din greșeli înveți. Emoțiile au fost de nedescris.

„Uneori ai succes, iar alte ori înveți”.

Cat despre jurați, ii multumesc in primul rand mentorului meu, Mihai Bendeac; Deliei dar si lui Cheloo, un om de nota 10, din toate punctele de vedere, care m-a îmbărbătat, învățându-ma sa nu mai pun la suflet nimic pentru ca viata e dura iar oamenii sunt rai.

In concluzie, „IUmor” a fost o experiența unica din care am invatat o mulțime de lucruri, o experiența care m-a maturizat din multe puncte de vedere si unde am cunoscut oameni frumoși, oameni talentați, oameni de la care am invatat.”declara Azaleea

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Foarte frumos articol ❤ Scrii foarte frumos si coerent ,felicitari .
    http://www.oannafashionsimbol.co,

    Apreciază

Lasă un răspuns

