„Am inceput la varsta de 3 ani sa cant: asta e prima si cea mai mare pasiune a mea. „

Andra Gogan  s-a nascut pe 17 aprilie 1998 si  intrat in Cartea Recordurilor pentru „Cel mai lung concert live susținut de un copil” (3 ore și 20 minute – 55 melodii). Recordul a fost omologat oficial pe 15 septembrie 2009.

Împreună cu fratele ei,Razvan Gogan (la vârsta de 11 ani) au intrat de asemenea în Cartea Recordurilor pentru „Cele mai multe CD-uri lansate de un copil ” și prezentatorul TV al emisiunii Vara Ta .Printre proiectele la care a luat parte se numără producția Disney „Doctorița Plușica” si „Sofia Întâi” la care a dublat în limba română.

Am inceput la varsta de 3 ani sa cant: asta e prima si cea mai mare pasiune a mea. 

De atunci am reusit sa lansez 34 de CD-uri de muzica pentru copii intrand alaturi de fratele meu, Razvan, chiar si in „Cartea Recordurilor” pentru „Cel mai mare nr de cd-uri lansate de un artist”. 

Experienta cu Cartea Recordurilor s-a repetat si am intrat din nou cu: „Cel mai lung concert live sustinut de un copil (aveam 11 ani)” am cantat 3 ore si jumatate live 55 de piese.”

Ce doresti sa faci mai departe?


Imi doresc sa-mi continui pasiunile dar cea mai mare dorinta a mea este sa primesc un rol intr-un film pentru adolescenti (eventual la Disney Channel).



Ce doresti sa transmiti oamenilor?


Imi doresc sa le transmit oamenilor pozitivism si pasiune pentru ceea ce fac, sa ii conving ca daca fac ce le place totul va iesi foarte bine.


Ce doresti sa lasi in urma?


Imi doresc sa schimb ceva in activitatile adolescentilor si copiilor: sa faca miscare, sa dansez sa cante sa fie mai artisti. Imi doresc sa initiez emisiuni pentru ei…cat mai multe.



Lasă un răspuns

