Selena Gomez i-a oferit cel mai bun sfat lui Dove Cameron

Dove Olivia Cameron, cunoscută sub numele de scenă Dove Cameron, este o actriță și cântăreață americană. Ea este cunoscută pentru rolul său din seria originală de la Disney Channel Liv și Maddie.
 Dove Cameron a oferit un interviu pentru revista People in legatura cu sfatul dat de Selena pe care il urmeaza si in ziua de azi .

”Trebuia sa ne intalnim la o cafea,insa ea mi-a zis sa vin la ea acasa asa ca am stat cateva ore la ea sfarsind amandoua desculte pe podeaua bucatariei”

”A fost acum mult timp,Selena mi-a spus ca era foarte stresata pentru ca eram foarte speriata si mi-a spus ca cel mai important lucru e sa nu ma abat de la autenticitatea mea si sa fiu deschisa cu fanii”

 

Lasă un răspuns

