„Turiştii îmi făceau poze şi mă filmau crezând că sunt vreo figură majoră din industria modei.”

Povestea sa începe când se afla în aşteptarea unei prietene aproape de locul în care se ţineau show-urile din Săptămâna Modei. Câţiva fotografi care se aflau în zonă au remarcat stilul şi atitudinea sa şi au crezut că este o personalitate importantă din industria modei.

“Fotografii m-au înconjurat şi au început să-mi facă poze. Doi jurnalişti japonezi au început să-mi pună întrebări, iar turiştii îmi făceau poze şi mă filmau crezând că sunt vreo figură majoră din industria modei. Eram confuză, iar în acel moment prietena mea a apărut şi am început să ne amuzăm de situaţie. Mi-a spus “Wow, în mod neaşteptat ai devenit un style icon””, povesteşte Lyn.

“Întotdeauna am adorat moda şi piesele vestimentare neobişnuite, dar sunt profesor, iar această profesie are propriile sale reguli: trebuie să mă îmbrac adecvat pentru cursuri. Acest incident m-a amuzat şi m-a încurajat să iau decizia de a crea un blog de modă unde să scriu şi să mă exprim. Poartă numele Accidental Icon”, a spus aceasta pentru revista Grey.

Nu a renunţat la job-ul ei, iar blogul său a devenit extrem de popular şi apreciat pentru stilul său minimalist, inteligent şi curajos. Multe reviste de modă au început să scrie despre povestea ei, primeşte invitaţii la toate prezentările de modă şi are proiecte cu brand-uri cunoscute.

Întrebată cum şi-ar descrie stilul aceasta a avut nevoie doar de patru cuvinte: minimalist, avant-garde, nonşalant şi monocrom.

Lasă un răspuns

