Fostul satanist Tom Beezley – Jurământul tăcerii: Mi-am vândut sufletul diavolului

 

Todd Beezley:„Am fugit cât de departe am putut ajunge de Dumnezeu, odată ce am fost pe cont propriu. Am vrut să-L scot din mintea mea şi să mă bucur de viaţa mea pe pământ în timp ce eram aici, fiindcă m-am gândit că dacă mă îndreptam spre iad, aş putea la fel de bine să mă bucur de timpul pe care îl aveam”, spune el.

„De aceea m-am apucat de droguri şi de alte lucruri păcătoase, şi doar am fugit de Dumnezeu.”Dar în retrospectivă, Todd spune că Dumnezeu nu a renunţat la el.

„A continuat să mă urmărească”, spune Todd.

„Am trecut prin opt accidente de maşină în trei ani, fără o zgârietură. Apoi o tornadă a trecut la 10 picioare [3 m.] deasupra maşinii mele când eram în Jackson, Tennessee. A fost cel mai înspăimântător moment din viaţa mea.”

Experienţele în apropierea morţii ale lui Todd l-au împins să-L caute încă o dată pe Dumnezeu, acelaşi Dumnezeu de care fugise.

„Nu ştiam unde să-L găsesc”, admite Todd.„Plecasem de la El de atâta timp.”

În alte domenii, viaţa a mers înainte pentru Todd. S-a căsătorit cu o femeie minunată, cu inima bună, numită Sherry. Cu vocea lui talentată, Todd a excelat într-o carieră la radio.

„Parte din responsabilitatea slujbei de crainic de dimineaţa era şi cea de regizor de producţie, ceea ce însemna că înregistram reclame şi emisiuni religioase pentru duminica dimineaţa. Un pastor care a venit să înregistreze una din predicile sale, şi m-a întrebat după şedinţa noastră de înregistrare: „L-ai acceptat vreodată pe Hristos ca Mântuitorul tău?” îşi aminteşte.

Todd.Todd nu împărtăşise niciodată secretul lui întunecat, satanic, nimănui. Dar în acea zi i-a mărturisit totul acelui pastor.

„La cafea, el mi-a arătat din Scriptură că diavolul este un mincinos şi tatăl minciunilor, şi că Isus încă mă iubea, şi că aveam încă speranţă şi puteam fi mântuit”, spune Todd.

„A fost ca aruncarea unei frânghii unui om care se îneacă, aşa că am întins mâna şi L-am acceptat pe Domnul ca Mântuitorul meu.”

Todd spune că luând acea decizie pentru Hristos, o mare greutate i s-a ridicat de pe umeri.

„Am fost capabil să-i spun soţiei mele în ce fusesem implicat. Am fost capabil să merg să le spun părinţilor mei, mamei mele şi tatălui meu”, spune el.

sursa:satanism.ro

Lasă un răspuns

