Sarah Hyland, mesaj către fanii care o acuză că promovează anorexia. „Nu pot controla felul în care arată corpul meu”

“Aş vrea să vă adresez câteva cuvinte legate de discuţiile aduse nu doar pe Twitter, ci şi în comentariile de pe contul meu de Instagram. Are legătură cu greutatea mea. În mod normal nu fac comentarii asupra lucrurilor de genul pentru a nu atrage atenţia celor care încearcă să răspândească negativism, dar trebuie să explic câteva lucruri şi să răspândesc dragoste. Nu am avut cel mai bun an. Poate că într-o zi voi vorbi despre asta, dar deocamdată prefer să ţin asta privat. Voi spune că anul acesta a adus multe schimbări, în special fizice. Mi s-a spus că nu pot face exerciţii, ceea ce pentru mine este supărător. Sunt o activistă pentru activitatea fizică (dar şi pentru mâncatul nesănătos în pat, dar aici este vorba de echilibru, nu?) Iubesc să fiu PUTERNICĂ (voi folosi cuvântul acesta foarte des). Puterea este totul. Fiind puternică am ajuns unde sunt acum. Atât mental, cât şi fizic.

 

Nu îmi place “să fiu slabă”, ceea ce mulţi dintre voi mi-au spus că sunt. “Mănâncă un burger”, “Capul tău este mai mare decât corpul, ceea ce este dezgustător”. Şi aveţi dreptate! Ar trebui să mănânc un burger! Pentru că sunt extrem de delicioşi! Dar ghici ce. Mănânc. Şi încă o dată, aveţi dreptate. Nimeni nu ar trebui să aibă un cap mai mare decât corpul, dar luând în considerare faptul că a trebuit să stau la pat pentru a mă odihni în ultimele luni, am pierdut din masa musculară. Circumstanţele m-au adus într-un loc în care nu pot controla felul în care arată corpul meu. Mă străduiesc să fiu cât de sănătoasă pot, aşa cum oricine ar trebui să o facă. Şi nu, nu este Photoshop. Acelea sunt mânile şi picioarele mele.

Scriu asta pentru că am fost acuzată că promovez anorexia şi aş vrea ca tinerele să ştie că nu este intenţia mea. Nimeni nu ar trebui să aspire la greutatea pe care o am acum. Muncesc din greu pentru a mă menţine mâncând cât mai multe proteine pentru a continua să fiu PUTERNICĂ şi sănătoasă. Nu trebuie să vă faceţi griji. Am fost o dată la pământ şi probabil voi mai fi, dar voi trece peste orice obstacol. Câtă vreme sunt aici, voi ar trebui să vă îngrijoraţi. Dacă sunt deranjată de felul în care arăt? Este amuzant să te priveşti în oglindă şi să vezi cum toată munca ta de la sală se duce sau cum picioarele tale devin de aceeaşi dimensiune ca braţele. Probabil vei avea ceva de spus legat de asta, dar nu ma va afecta.

 

 

Nu mă deranjează când îmi spuneţi că par însărcinată sau grasă, pentru că ştiu că faţa mea ia forma aceasta din cauza medicamentului care îmi salvează viaţa. Întotdeauna voi fi prea grasă sau prea slabă, nu voi avea forme pentru a fi numită femeie, voi fi mereu considerată o femeie uşoară pentru că port sutien cu push-up.

Trebuie să fii cea mai bună versiune a ta! Sunt o femeie de 26 de ani care trece prin mult mai multe decât ţi-ai putea imagina în viaţa de zi cu zi. Dar muncesc din greu. Iubesc mult. Şi am ajuns unde sunt acum pentru că sunt PUTERNICĂ şi nu renunţ. Sunt recunoscătoare pentru viaţa pe care o trăiesc, iar voi ar trebui să fiţi la fel. Nu lăsaţi comentariile altora să vă afecteze. Dragostea şi optimismul sunt tot ce avem nevoie. În special într-un moment ca acesta. Poate că lumea se destramă, dar depinde de tine dacă vrei să îndrepţi lucrurile. Zâmbeşte. Râzi. Iubeşte. Fii fericită. Munceşte din greu. Ai încredere în tine. Adoptă căţeluşi. Spune-i mamei tale că o apreciezi!”

Sursa:BoredPanda

Lasă un răspuns

