”Nu faceti greseala pe care am facut-o eu”Povestea unei femei care aproape si-a omorat pisica din cauza ignorantei.

Cand proprietarul pisicii a vazut ca ceva nu era in regula cu ea,a dus-o la doctor si i-a facut o radiografie pentru a vedea ce se afla in intestinul  ei.

Dupa operatia riscanta de 4000$,acestia au gasit in intestinul  pisicii inelele proprietarului  de par.

„Când mi-au arătat acest sac cu legaturile mele  de păr, am vrut să mă lovesc … M-am simțit atât de oribil pentru ignoranța mea”.

„Îl vedeam cum îmi mestecă inelele de păr și încercam să-l opresc, dar nu am văzut sau nu știam că el în realitate le va înghiți. Nu știam gravitatea situației.

Ea a postat pe social media  povestea,în speranța că alți proprietari de pisici nu trebuie să treacă prin aceleași sperietori, groază și cheltuieli financiare pentru un lucru atât de stupid ca să-ti  lași pisica să-ti mestece lucrurile.

„Am vrut să spun această poveste pentru că nu sunt sigura  dacă alte persoane știu asta despre pisici. Ollie aproape a murit. Nu vreau ca acest lucru să se întâmple altor pisici și proprietari de pisici. „

Lasă un răspuns

