Aceasta femeie si-a fotogtafiat cainele in ultimele ei zile de viata.

Faceti cunostiinta cu Hannah,un amestec de pitbull cu labrador.

Acum doua luni sanatatea Hannei a inceput sa se deterioreze.

Ea a inceput sa aiba dureri de solduri si orice miscare ii cauzeaza durere.

Medicamentele ii provoaca convulsii si acest lucru ii face viata mai grea.

Fiind prietene de 11 ani,Kylie Amick de 24 de ani ,i-a oferit diverse medicatii dar i-au inrautatit starea.

Saptamana trecuta Amick si mama ei si-au dat seama ca nu este cinstit din partea lor sa o chinuie asa .

”A fost cel mai rau lucru pe care l-am ales in viata mea” spune Amick

"Hannah Bear was my best friend and by far the greatest dog I've had in my life," she said. "Making the choice to part with her won't ever leave my heart."

„Hannah Bear a fost cel mai bun prieten al meu și de departe cel mai mare câine pe care l-am avut în viața mea”, a spus ea. „A face alegerea de a se despărți de ea nu-mi va părăsi niciodată inima”.

În ultima zi a lui Hannah, Amick ia dat medicamente pentru durere suplimentară și a dus-o în PetSmart – unde Amick lucrează – pentru o baie.

"She adored bath time," Amick said.

„A adorat timpul în baie”, a spus Amick.

 

”Am vrut ca Hannah sa aiba o ultima zi frumoasa alaturi de mine,sa o fac sa se simta ca o regina.”

”Am luat-o la o primbare cu masina sa vada locurile,sa scoata capul pe geam asa cum ii place”

”Hannah iubeste mancare,de care o fi ”

”Ea a fost foarte inteligenta si mereu vrea sa imbratiseze si sa se joace”

„Părea a fi un pachet de energie când l-am adus pe Vinny să se joace cu ea”, a spus Amick. Vinny a fost prietenul ei de aproape nouă ani.

„Când era  prea mult pentru ea, am luat-o să-i pictez unghiile și apoi am mers în camera mea, ca să poată să stea cu mine până când era timpul să plec”, a spus ea.

 

„Nu cred că a existat o singură persoană la veterinar care să nu plângă cu noi”, a spus Amick.

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. mopana spune:

    OMG! Ce trist si dureros. Si stiu cum e 😦
    Si eu am pierdut un catel, pe Kim, pe care l-am gasit acasa cand m-am nascut. Si cu care am crescut langa mine. E dureros sa pierzi un prieten asa 😦

    Apreciază

      1. mopana spune:

        Stiu 😦

        Apreciază

Lasă un răspuns

