Bazaar

Cantareata care s-a lasat de marijuana ca sa-si scoata albumul

Miley Cyrus a declarat unei emisiuni din America,faptul ca ea a renuntat la ”iarba”.Fuma atat de multa iarba incat nu mai avea chef de nimic.Cel mai mult a speriat-o un cosmar care se tot repeta.Visa constant ca aparea la Tv la emisiunea lui Jimmy Fallon si era foarte drogata iar la finalul emisiunii murea.Cosmarul a speriat-o atat de tare incat a renuntat la acest viciu.

,,M-am lasat de iarba si tu(prezentatorul Jimmy Fallon),esti unul din motivele pentru care am facut asta.Eram foarte drogata in emisiunile tale.Am aparut imbracata in iepure sau pisica doar pentru ca eram foarte drogata.

Miley Cyrus nu se pregătește să devină mamă, așa cum a mai speculat presa internațională, ci decizia de a se abține din fumat iarbă vine ca un moment de respiro și de seriozitate în timp ce se pregătește să își lanseze cel de-al șaselea album muzical. Artista de 24 de ani a declarat:

„Acest album este cel mai important de până acum, așa că am vrut să mă asigur că sunt super serioasă și lucidă în modul în care gândesc și vorbesc. „

Fostul star din Hannah Montana, care a lansat deja două piese – Malibu și Inspired – și care se regăsesc pe albumul următor, a recunoscut că a fost „foarte implicată” pe timpul  înregistrătilor.

„Spun asta de fiecare dată, dar mi-a plăcut să înregistrez acest album atât de mult!” Cântăreața a vorbit și de vechile sale obiceiuri, recunoscând în fața lui Fallon: „Nimeni nu a murit vreodata din cauza marijuanei, dar nimeni nu a fumat atât de mult ca mine!”

Nu este pentru prima dată când Miley vorbește despre consumul de marijuana într-un show tv, spunndu-i lui Fallon că „are mereu acest coșmar că iau o supradoză de marijuana în timp ce este invitată la emisiunea Saturday Night Live.” Luna trecută, Cyrus a declarat pentru  Billboard că schimbarea stilului său de viață a avut un impact semnificativ asupra modului în care ea vede oamenii din jurul său:

„Îmi place să fiu inconjurata  de oameni care mă fac să mă simt mai bine, să evoluez. „

Lasă un răspuns

