30 dintre cele mai infioratoare lucruri spuse de copii

1.,,Atunci când vărul meu avea doi ani, mama lui a rămas din nou însărcinată. Într-o zi eram la ei acasă și cel mic a îmbrățișat burta mamei sale și a spus “Micul bebeluș este bolnav”. Câteva zile mai târziu, ea a avut un avort spontan.”

2.Fiica mea în vârstă de 6 ani a petrecut câteva zile în scaunul pasagerului pe drum spre școală. Într-o zi s-a uitat la mine și mi-a spus “Tată, când voi avea șapte ani, o să te omor. Nu, mai bine aștept până când am 8 ani.” Am întrebat-o: “Cum ai de gând să faci asta?”. Ea a zâmbit și mi-a spus: “Voi trece peste tine cu această mașină.”

3.Atunci când avea 3 ani, fiica mea a venit în bucătărie într-o dimineață și a zis: “Uite ce pot face eu!” și și-a încrucișat ochii. Am întrebat-o cum a învățat să facă acest lucru și a spus “Băiatul m-a învățat azi-noapte.”

Eu am întrebat-o despre ce băiat vorbește, iar ea mi-a răspuns: “Băiatul cu ochelari .. el a făcut asta!” Și și-a ridicat atunci degetul la nas pentru a-mi arată ce făcuse el.

Nu pare prea înfricoșător, numai că ăsta e modul în care fratele meu m-a învățat să îmi încrucișez privirea pe când aveam 5 ani. El a murit când eu aveam 7 ani.

4.Fiul meu mi-a spus – “Când stingi luminile, atunci cercurile negre vin. Ele coboară de deasupra mea (mi-a arătat cu mâinile zona de deasupra patului), așteaptă apoi câteva secunde și după intră înăuntru (își izbește palmele de piept).”

Apoi, de-abia abținându-se să nu plângă mi-a spus “Nu-mi place deloc când fac asta.”

5.Când fiul meu era mic, am vorbit cu el despre cum se plantează și cum cresc cartofii. I-am vorbit despre cum ei se întind pe sub pământ atunci când încep să crească iar el mi-a spus: “Am făcut și eu acest lucru atunci când am fost un om bătrân.”

6.Am fost cu sora mea, soțul ei, și fiica lor în vârstă de doi ani la o plimbare. Am vorbit despre cei dragi care ne-au părăsit. Cumnatul meu a fost să caute o fotografie a mamei sale, care a murit într-un accident de mașină pe când el avea 6 ani. Atunci când nepoata mea a văzut imaginea, a început să râdă. Am întrebat-o ce este atât de amuzant și ea a spus. “Ea este prietena mea specială care îmi cântă”. Încă tremur când mă gândesc la asta.

7. „Mă uitam la fiica vecinului meu de 3 ani și ea sa uitat la mine și a întrebat:” Când va ieși bebelușul din burtă? „Două zile mai târziu am aflat că sunt însărcinată.

8.”Într-o noapte am avut grija de  copiii prietenului meu. Cel mai tânăr, în vârstă de 5 ani, a desenat o femeie atârnată de tavan, s-a uitat la mine și mi-a spus: „Mi-a spus să desenez asta. Vine dupa tine. Ascunde-te.”

9.”Mi-am pierdut iubitul de la un glonț rătăcit cu câteva luni în urmă și când m-am dus să-l vizitez pe vărul său puțin la câteva zile după ce s-a întâmplat, el a venit la mine în timp ce plângeam. M-a intrebat de ce plangeam si asa i-am spus ca mi-a lipsit iubitul.Acesta avea un  aspect confuz pe față și apoi spuse: – De ce? Stătea la ușă.

10. În timp ce aveam grija de un băiat de 6 ani, își luă cățelușul, îl ridică și începu să spună: „Răstignește-l! Răstignește-l! Răstignește-l!

11.În ziua în care aveam grija de un copil de trei ani când a venit la mine, își trage pantalonii în jos și spune cu voce macinata : „Dacă mi-aș tăia penisul, o să fiu o fată pentru totdeauna?”. „I-am spus să-și tragă pantalonii și să se întoarcă la joc.

12.Am avut grija de 2 gemeni de 10 ani, atunci când apare la televizor o reclama despre un prezervativ Trojan. După anunț, unul dintre ei a întrebat: „Ce sunt ei?”, A spus celălalt, „Pachetele de zahăr”. Am fost de acord cu cel de-al doilea raspuns la baieti cand s-a intors la mine si a facut contactul cu ochii a spus „Sugggggaaaaaaaar” si linge buzele

13.Când am ajuns la o pagină cu clasa a 2-a, ea a arătat spre fotografia unui băiat și a spus: „Arată exact ca Nicolas!” Când am întrebat-o pe cine- Nicolas, „Băiatul din dulapul meu” Privind prin poze. Aproape am murit.

14.Ma uitam dupa Jack(in varsta de 5 ani) care spunea ca un anume Jacob imbracat ca un taietor de lemne statea pe canapea.Vazandu-ma socata mi-a spus:,,Stai linistita nu are brate”

15.Uitandu-ma după verișoara mea din Montana într-o seară, ea mi-a spus despre „omul târâtor” care locuiește în dormitorul mamei și al tatălui ei . Am făcut greșeala când am întrebat cum arată. Ea a spus: „Oh, el nu are o fata.”

16.Nepoata mea mi-a spus odata ca a avut un prieten imaginar numit Sally. Se pare că Sally era  un termen de închisoare pentru a decapita capul mamei sale.

17.„Fiica mea de 3 ani stătea lângă noul ei frăţior, abia adus acasă. S-a uitat la el câteva momente şi apoi s-a întors către mine şi mi-a spus: «Tati, este un monstru… ar trebui să-l îngropăm»“.

18. „Dormeam foarte adânc, dar am fost trezită de feţişoara fetiţei mele de patru ani. Stătea la câţiva centimetri de faţa mea, se uita în ochii mei şi mi-a şoptit: «Aş vrea să-ţi jupoi toată pielea»“.

19.„Nepoata mea stătea liniştită pe canapea, dar avea o expresie ciudată. Mama ei a întrebat-o la ce se gândeşte, iar ea a răspuns: «Îmi imaginam valuri de sânge care mă acoperă».

20.„L-am întrebat în glumă pe fiul meu care este cel mai bun mod de a face rost de o prietenă. Copilul de şapte ani a răspuns: «Spune-i să fie prietena mea sau nu o să-şi mai vadă părinţii niciodat㻓.

21.„Îi spuneam copilului meu de doi ani «noapte bună». El mi-a răspuns «Adio, tată». Când i-am spus că nu aşa se spune noapte bună, el a răspuns că ştie, doar că de data asta e «Adio!». Toată noaptea l-am verificat să mă asigur că încă e acolo.“

22. „Băiatul meu de cinci ani: «Mami, atunci când mori vreau să te pun într-un borcan ca să te păstrez şi să te văd mereu». Moment în care, celălalt băieţel al meu de şase ani răspunde: «Asta e o prostie. Unde o să găseşti tu un borcan atât de mare?»“.

23.„Înainte să mă nasc aici, aveam o soră, nu? Ea şi cealaltă mămica a mea sunt bătrâne acum. Ele au scăpat când a luat foc maşina, dar eu nu!“

24.„«Tati, dormi!», şi apoi mi-a împins capul sub apa din piscină“

25.„Fetiţa mea a avut o perioadă când saluta toate lucrurile din jur: «bună, bună, bună, bună» la orice. Într-o zi, sunetul de la bună s-a transformat în «Mori, mori, mori, mori». Aşa că am întrebat-o ce spune, iar ea s-a întors încet către mine şi mi-a şoptit: «Mooooori…».“

26.„Într-o seară, când îmi scoteam fiica de doi ani jumate din cadă, eu şi soţia mea încercam să-i explicăm cât de important este să fie foarte curată în părţile intime. S-a uitat la noi şi ne-a răspuns pe un ton normal: «Ah, dar nimeni nu mă caută acolo. Au încercat într-o noapte. Au dărâmat uşa şi au încercat, dar eu m-am luptat. Aşa am murit şi acum sunt aici». A spus asta foarte degajat.“

27.„Fiul meu de trei ani este mereu foarte, foarte bine dispus, şi asta este destul de ciudat. Câteodată, atunci când este în braţele mamei sale, spune pe un ton foarte serios: «Mami, promit să nu-ţi rod oasele niciodată. Promit.»“

28.„Copilul unui prieten i-a spus: «Tati, te iubesc atât de mult, încât vreau să-ţi tai capul şi să-l ţin cu mine peste tot, ca să mă uit la faţa ta când vreau»“.

29.„Când şi-a văzut frăţiorul pentru prima dată, fetiţa mea de trei ani m-a întrebat: «Deci n-ar trebui să-l arunc în foc?»“

30.”Sanii tai sar foarte tare cand alergi”M-am uitat”.

Sursa,adevarul,welikeviral

Lasă un răspuns

