Aceasta tanara talentata si-a asortat machiajul cu posetele sale

Anastasija Jevstafjeva este un make-up artist care si-a ales un proiect la care sa lucreze din greum,acesta finalizandu-se intr-un mod extrem de noncomformist si cu o poveste adevarata de viata.

Arta machiajului mă face să mă simt unică și liberă. Cu machiajul, pot deveni orice persoană și creatură fantastică.

Totul a început când am înțeles că boala de care sufar,vitiligo mea este frumoasă și mă deosebește de ceilalți. Natura a creat un machiaj propriu pe corpul și fața mea, folosind pete albe, iar acum îl dezvolt folosind cosmetice și perii. Eu creez totul singur: de la machiaj la filmare.  Cu prietenii mei MARDERE.COM și cu uimitoarele genți de mână realizate manual, am creat un proiect în care încercăm să arătăm sufletele sacilor de ambreiaj și natura proprietarilor lor. Acest proiect arată cât de unică poate fi fiecare persoană, cu gusturi diferite, personaje și defecte minunate.

Lasă un răspuns

