Cel mai necesar element pentru a comunica prin intermediul anime.

Regizorul de animatie Tetsuro Araki este bine cunoscut pentru lucrarile sale de a realiza animeurile cum ar fi ”Attack on Titan si Kabaneri of the Iron Fortress”

Mesaj pentru fani:

Din toate temele pe care le-am inclus in Kabaneri ,cea mai importanta este dorinta  mea pentru Ikoma,Mumei si de asemenea celelante personaje care trebuie iubite de public.In calitate de creator nu exista nimic care sa ma faca mai fericit.

Anime-ul este ceva ce traverseaza granitele internationale cu usurinta.Indiferent de tara in care locuiti si de cultura in care ati fost crescuti,cred ca este posibil ca ca o serie sa  provoace aceleasi fel de emotii la toti telespectactorii.

Tetsuro Araki:

In momentul cand suntem dispusi sa ne sacrificam vietile fara ezitare devenim ”ceva semnificativ”- am vrut sa surprind acel moment.

Ceea ce este important este să-i facem pe Ikoma și Mumei adorabili În acest scop, mi-am dat seama că farmecul este necesar pentru fiecare personaj.

ETSURO ARAKI, DIRECTOR OF KABANERI OF THE IRON FORTRESS

 – „Kabane” sunt umanoizi monstruoși care nu pot fi distruși decât dacă inimile lor acoperite cu oțel sunt pătrunse. După ce au fost mușcați, victimele lor au devenit înviați precum  Kabani. În această serie, scena se află în Hinomoto, o țară insulară din Orientul Îndepărtat, unde Ikoma și alte personaje se opun rezistenței Kabane. Seria este bogată în elemente cum ar fi steampunk, lupte cu sabia, trenuri, zombi și călătorii.

Araki:  Seria a fost încărcată cu teme pe care îmi place și totul s-a întâmplat să se întâmple așa. Au fost doar două teme principale pe care le aveam în minte când veneam cu setările de bază. Unul a fost acela de a face seria istorică, iar cealaltă trebuia să se asigure că transportul a avut loc în Hayajiro, un tip de tren de aburi blindat. Vehiculul permite călătoria între stațiile care servesc ca cetăți în care oamenii se vor refugia. Toate celelalte elemente se bazează pe cele două teme și au venit în mod natural, așa cum am continuat să cred. M-am gândit cum vor trăi personajele și cum vor lupta. De asemenea, am analizat ce fel de poziție ar trebui să presupună un samurai dacă ar exista în poveste. Nu era ca și cum am încercat să împachetez cât mai multe elemente și teme. Dimpotrivă, importanța de a împiedica povestea să devină una în care „totul merge” a fost mereu în mintea mea.

De exemplu, știam că ar fi important pentru mine să creez o regulă clară despre înfrângerea Kabanei. După ce a decis că singura modalitate de a distruge una era să pătrundă în inima inimii, am putut să mă mișc pe proiectarea personajelor care ar inventa arme pentru a contracara Kabane. Dacă regula nu ar fi existat, ar exista prea multe posibilități și orice ar merge. Protagonistul a jurat să învingă Kabane, dar ce ar face el pentru a-și atinge scopul? Ce ar putea realiza? Regula a servit ca o cheie care duce la dramatizarea povestirii.

– În primul episod, Ikoma – băiatul care se confruntă cu Kabane cu propriile sale arme – este mușcat de un Kabane. Prin cercetările și cunoștințele sale, el se poate salva de la a fi înviat ca unul. Cu toate acestea, eforturile sale îl transformă într-un Kabaneri, ceva care nu este nici Kabane, nici uman. În acest sens, Ikoma este comparabil cu Devilman, care nu este nici demon, nici om.

Araki – Practic, sunt o persoană care se bucură de povestiri despre destrămarea audibilă a vieții obișnuite sub efectele unei calamități. În mod similar, îmi plac, de asemenea, oameni care sunt condamnați în colțuri de adversitatea cu care se confruntă. Ceea ce face ca Devilman și alte serii conexe să fie atât de atractive este schimbarea cauzată de forțele inumane pe care protagoniștii le întâlnesc. Protagoniștii obțin o mare putere care compensează efectele negative pe care le-au suferit în mâinile personajelor inumane. E ceva romantic despre povestile de genul asta. Timpii de îngrijorare și de nedreptate sunt ceea ce face protagonistul un erou. Mă interesează în mod deosebit momentul în care un băiat – care este plin de furie față de lume – devine însuși un erou și mă gândesc întotdeauna la cât de mult vreau să lucrez la astfel de personaje. În această serie, cea mai importantă parte a fost aceea de a descrie atitudinea unui băiat care și-ar renunța la viață pentru a salva o fată după ce a devenit Kabaneri. Nu cred că cineva poate străluci mai mult decât o persoană care este gata să renunțe la propria viață. Emoția în luarea deciziei a fost tot ce am vrut să portretizez. Înainte de a ști asta, atmosfera s-a extins deja atât de mult încât uneori mă întreb cum a devenit atât de complicat [râde].

– Mumei, celălalt protagonist al serialului, este o fată de 12 ani care a făcut cu adevărat o impresie. Ea a devenit o Kabaneri chiar înainte de a se întâlni cu Ikoma și a decis singură că se va ridica împotriva Kabanei. Ea are, de asemenea, puterea de a transporta Ikoma înainte.

Araki – M-am gândit la nesfârșit despre cum să-i scot farmecul și, de asemenea, despre ceea ce ar face-o să pară atât de drăguță . În timp ce lucram la serie, prezentând perechea protagonistă – Ikoma și Mumei – într-o manieră atractivă, a fost una dintre cele mai importante provocări pe care am vrut să le iau. Când te uiți la ele separat, s-ar putea să nu renunțe la cea mai mare impresie de la început. Cu toate acestea, arătând conflictul și încurajarea pe care o împărtășesc, cele două personaje devin din ce în ce mai îndrăgite. Am vrut să-i  portretizez farmecul care este complet când lucrează împreună ca o pereche. Până acum, am creat lumi imaginare, am lucrat la piesele zombie și am generat mecha prin CG. Pentru această serie și pentru prima dată, m-am gândit profund la modul în care aș putea crea personaje pe care publicul să le iubească. În cele din urmă, nimic nu este posibil atunci când face-ti ca publicul  să se îndrăgostească de personajele dvs. Indiferent dacă un spectator va viziona o serie până la capăt, depinde de protagoniști daca au sau nu  farmec în ele.

În acest scop, am descris-o pe Mumei ca o fată frumoasă și am asigurat că Ikoma va avea de asemenea partea sa de carisma. Ikoma nu are personalitatea răcoritoare și revigorantă pe care oamenii o favorizează. El evită lumea și devine părtinitor după ce eforturile sale sunt privite de cei din jurul lui ca fiind ceva rau.În loc să prezint audienței personaje bune, m-am gândit că ar fi mult mai atrăgător să arătăm personaje negative într-un mod pozitiv. Ikoma are un simt simplu de justiție care încalcă granița nebuniei, iar Mumei este un tulburător care poate fi puțin rece și nu răspunde la schimbări emoționale subtile. M-am gândit că dacă le-aș putea aduce împreună, le-ar putea împiedica să devină și mai negative și ar arăta o relație care să dezvăluie natura lor adevărată și plăcută, ar putea deveni și mai iubitoare. Aparițiile lor vizuale au fost ceva la care am acordat o atenție deosebită. Datorită naturii povestirii, animatorii de pe site  ar avea tendința de a face expresii un pic mai grimmer și de a face caracterele puțin mai musculare. Le-am rugat să mărească dimensiunile ochilor, să reducă proporțiile corpului și să facă tot ce pot pentru a face Ikoma și Mumei mai atractive. Totul a fost făcut pentru că eu cred că farmecul este mai important decât orice altceva.

 

 

Lasă un comentariu